»Vedeli sva, da imava na Slovenskem predhodnici Nicoletto Sanzin in Barbaro Kresnik, ki sta pred veliko leti že igrali v duu harfe in marimbe.«
»Verjamem, da lahko v najinem duu izvedeva še več skladb, ki so v izvirniku napisane za klavir štiriročno...«
»Imamo še več skladb slovenskih skladateljev, ki jih želiva vključiti v najin repertoar.«
»Želiva si seveda več koncertnega programa in priložnosti za nastopanje...«
»Priredbe je namreč velikokrat zelo težko izvesti tako, kot bi jih želela oz. tako, kot se mi zdi, da bi jih želel skladatelj.«
»Tako bom skrbela za sodobno stran najinega repertoarja, da bodo v njem sodobne slovenske skladbe.«
»Noben zlog ni preveč, nobeden ni premalo. To je recitiranje v tonih.«
»Za harfo klavirski parti v teh samospevih velikokrat sploh niso preprosti.«
»Podoben spored skladb sem izbral tudi za radijski koncert. Razpoloženje v izbrani glasbi današnjemu času primerno niha med ezoterično naivnim na eni strani in peklensko morbidnim na drugi strani – seveda z vsemi vmesnimi odtenki. V Karg-Elertovi glasbi lahko poleg duhovitosti in groteske najdemo vso paleto človekovih občutij in umetniški harmonij jih lahko zelo subtilno izrazi.«
»Igranje marimbe je res posebna zadeva, ker obsega našo fizično pripravljenost, poleg tega je po eni strani zelo zadoščujoče za dušo in za telo, po drugi strani pa tudi za poslušalce.«
»Ker je marimba neverjetno hvaležen instrument, ker zaobsega tako širino in tako lep, topel zvok lesa, zato sem tudi izbrala tako reprezentativen program, ki predstavlja razvoj prek skladateljev, ki se je zgodil od 50. let naprej do današnjih dni.«
»Skladbe so v razponu iz 70. in 80. let in so postopoma nastajale, a vse zajemajo značilen zvok marimbe, ki se prepleta skozi celotno zgodbo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju